Monday, March 9, 2015

dalam hati ada tisu

harini entah kenapa.

banyak sgt yang nak di kongsi.

harap perkongsian ini, di rahsiakan.
harap tiada sesiapa membaca.
cetusan rasa dari jiwa yang tidak pernah henti memberontak.

tidak semua orang berpeluang
meluahkan apa sahaja yang mereka rasa

ya,
saya tiada kawan baik
saya tiada sahabat
saya pernah dicurangi
saya pernah dihina kawan sendiri

justeru itu,

saya memutuskan.
tiada insan bernama sahabat dalam hidup saya.
maafkan saya wahai kawan2.

saya pernah bermimpi akan ada seorang yang datang.
menawarkan telinga.
mendengar setiap keluh kesah.
sedih tawa,kisah hidup saya.


tp saya gagal.
gagal.

langsung rasa bersalah dalam diri sendiri.

adakah saya sedang menghukum diri sendiri.
menghalang diri dari hidup gembira.


Syukur.
perkataan yang sering  di ungkap.
itulah punca.

tidak menghargai apa yang ada disekeliling saya.
itulah yang sering diperkatakan orang orang yang tak pernah memahami saya.

yang tak tahu
yang tidak mengenali siapa diri saya.


saya memang mempunyai masalah hati.
saya yakin ia semakin parah.

saya semakin GILA.



#c&p















No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger