Thursday, June 18, 2015

Ramadhan tiba..Ramadhan tiba..aishh nyanyi lah pulak

Hi,

Gemorning semua.
Harini ini 1  Ramadhan.
Bulan yang ditunggu-tunggu setiap umat islam.
Bulan yang mulia dan penuh keberkatan.

Ada yang gembira sebab bulan ni lah masa yang sesuai untuk beribadah untuk mendapatkan pahal berlipat kali ganda.Syukur.

Ada pulak yang gembira kerana musim berniaga paling untung orang kata.
Alhamdulillah.


Bagi saya, saya seronok sebab dapat balik awal.boleh jumpa anak sementara matahari masih terang.x macam selalu.ditemani bulan sahaja. :( Pun seronok bangun pagi2 masak untuk sahur dan balik sediakan juadah berbuka pula.

Ohsem!

Lagi yang best bulan puasa ni semua orang jadi baik2 jer.Nak lintas jalan org bagi, nak potong line orang sentiasa bagi laluan.

Percakapan kita pun yang positif jer.Saya Suka !lepas tu lagi best semua cakap dengan nada yang perlahan dan sopan.

Erkk.

Kenapa dalam bulan Ramadhan jer?
Sebab Ramadhan bulan yang mulia-

Xde siapa yang yang nak ketinggalan dari menjauhi dosa & perbanyakkan pahala.

Sekian.


No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages