Sunday, December 11, 2011

ayamas yg sedap dan lazatnyee..slurpppppp..


sangat gelojoh bunyi nye kan seorang pompuan menyebut sllurppppppppppp..hahaha..tp x peduli cz  memang nak gambarkan betapa syok dan sedapnya AYAMAS/RASAMAS apabila dimakan ketika panas2 + mushroom soup dia yg agak kick :P..huh..nak lagi nak tambah lagi..hehehe..

anyway,entry ini  dibina (?) untuk en BOSS dan kakak2 bOSS kat offis,RHB bank dan juga tidak ketinggalan untuk geng  Rasamas  yg bermurah hati mensponsor voucher untuk kami sedeparment.. :)..thanks a lot...mmuahhh..nt bagi lagi taw...



nila rupa voucer tu.. :)


lagi best woo oo oo,saya dapat bukan 3 ,bukan 5, juga bukan 10 ,tetapi 12 keping voucer woooo..mwahahaha...makan x hbs la kalo sensorang..keh3..now dah tggl 8 keping coz lastime belanja mummy n akak kat umah ni melahap ayam sekorr...yum22x..


ni ah kedai yg ku pegi tuh..(pic ihsan google-jgn nak tipu eh)hehe                      





pic last-kelihatan lazat bukan..??? mmg lazat pon..wink!





















bukan tujuan nak ngada2 or sengaja mengeksyenkan diri..the thing aku paling nak share here adalah,act aku x penah masuk ayamas /rasamas punye retaurant sebelum ni...entry sebelum ni  aku silap,yang aku p makan ngan mymom tu bukan ayamas tapi chicken rice shop...x sama kan?kalau salah silalah gelak..so handal la jugak aku menipu kan..huehheehe..



x sangka ayam golek ini sgt enak dan lazat..seyes manis je rasenye..so that aku fikir,even voucer tu dah habis nt..aku still nak lepak n makan kat restauran ni..sedap rupanye!




ok,sekarang nak tido mimpi ayamas..boleh?;P bye.


eh lupe: ada lagi 8,nak sedekah kat sapa eh..expire date 31/12..hmmmm....

3 comments:

eira said...

sedekah la kat akak ni yg dpt satu jer..sepatutnye xde pun utk newcomer tp my boss baik hati bg..hehe

adid@ said...

hehehe..x bole sedekahla kak..fmly besor...tupun x cukup..hehehe

adid@ said...

hehehe..x bole sedekahla kak..fmly besor...tupun x cukup..hehehe

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger