Thursday, May 19, 2011

bosan tahap cipan bukit

thursday-1:50pm
opis ku.kat meja perjuangan.

anda pernah x rase kebosanan tahap gaban + cipan bukit??
tentu pernah kan..disusuli rasa sakit pinggang,letih,perut yg terlalu kenyang,mata yg berat..dan sedang menghidapi penyakit M.adoihh..malas x terkata!..nak mengeluh x baik,tp ngeluh jugakla ckit..sbb mmg x sabar nak balik nih..



aku rase cipan bukit pun x pernah rase setension ini,lantas berlaku sedikit perubahan terhadap sikap serta fizikal.adakah ini kesan kerana terlalu kuat berangan?owh??it is...>



yer sy sangatla bosan..lagi bosan bila time xde mood cenggini ade pulak makhluk yg perli2 aku malas..like i care! korang suruh aku rajin cz nak dapat keuntungan untuk korang kan..ah mmg aku x sabar nak blah!






life witout stres.

boleh dapat keh?
nak men badminton la...lame da x besenam nih..huhu..

3 comments:

mohd azam said...

ni bukan bosan tahap cipan lagi dah ni...cipanzee skali dah ni...teruk sgt² dah...agos, cepatlah.......

mardiana said...

like ;)

littlehumblelynn said...

dida

takper..ko countdown aje..x lama dah nak lari dr stress disini..huhuhu!!

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages