Friday, April 22, 2011

“All men make mistakes, but only wise men learn from their mistakes.”

hi hi hi, lame doh x updated satu menda pun kat belog aku ni..
sapai mr.encik pun bising sbb suruh update,borink katenye xde menda nak baca selain die nak tau isi hati perut aku mcamne dan ape aku buat hari2..hehe..aku taula. :)

tajuk kat ats ni aku  jmpe kat 1 belog pempuan mane tah..byk sgt belog yg aku bace..tp at last yg ni jugak aku intrested nak buat tajuk blog aku..aku act x reti nak hurai + malas nak cite panjg tentang orang lelaki.sbb buang air liur & buat jari aku kontoot jer dok type cite mahkluk Allah yg satu ni..buat skit hati la...(mr encik tak termasukla.hekk..jgn amek hati hekk...:p)

memang betul susah sgt nak faham perangai sikap,kehendak,kemahuan,nafsu org laki ni..berdasarkan penglaman yg lepas2 dan dahulukala..kaum lelaki ni mmg mmg mmg cukup terkenal dgn sikap EGO.payah nak kautim dgn deme ni..keras kepala ketul ketak2x..skit hati..

case sttemnt kat ats ni aku higlite ckit kat lelaki di luar sana,spya kurangkan mengulangi kesalahn yg sama pda wanita2 yg anda sayangi..kalo syg,sayang betul2...respest rilek & respon!!perempuan bisa memaafi biar berjuta kalipun untuk org yg die syg especialy bf or suami la..tp korg nak ke ade skit persaan BENCI terpalit dalam hati doarg tuh??luka boleh baik beb..tp parut nak hlng SUSAH.ok sory da ter emo skit...huhu..


***aku xnak ckp panjang dah..MORAl of the sttmnt,jagala hati WANITA yg anda sayangi sebelum die menyangi dan disayangi oleh orang lain..keh3..kasi gertak ckit...salam..

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger