Thursday, May 5, 2011

2 may 2011 ;)-my engagement day-

  


"will u marry me??....................yes,i do..."..auuw suwett...hahah...tp ni aku berangan jer..huhu...xdemakne cek abg aku nak melamar cenggitu....dia nye ayat paling senang   " sayang da ready??jom kawin" ceh,hampeh..dan aku yg semmgnya "selok" nak kawin dah confirm aku kate "Yey!!" haha..sengal+x senonoh bak kate mumy aku..:p..

walau pun kisah cinta kami  hangat  & banyak bersulam suka & duka,akhirnya berjaya juga kami mengaharungi halangan2 dan juga cabran yg aku boleh dkatekan kategori tension sapai  naik hantu. ...Alhamdullialh,setelah kedua keluarga merestui,kami pon meneruskanlah hajat dan memainkan peranan masing2 (pikio cmne nk  carik duit dan keja yg stabil).

Bermula episod kehidupan baru,dengan status baru;

stage 1

Tanggal 2 May 2011
Venue:Kg Belimbing tercinta :)
Time:1:47 petang






 



heww..ni bertunang je ..then nt akn ku update lagi pica nye..simple but nice..(ceh puji sendiri) haha..hopefully hubungan ni kekal hingga ke jinjang pelamin..insyaALLAH..dan semoga Allah permudahkan urusan kami.Amin....


ok...pic kaple sekerat jer...abaikan gunting besar tu keh!!:p



:)



wif pak andam,makandam..hehe


 




2 comments:

mohd azam said...

so sweet, bertuah cik abg dida....ramai lagi yang berkenan tu. Tunggu masa je, tapi sayang orang dah booking dah. Apa pun TAHNIAH darling...hehehehe

adid@ said...

haha..mekasih...yelah ramai yg berkenan..hahaha...

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages