Tuesday, May 10, 2011

berusahalah..berusahalah!!

okey tajuk hari ini mmg over dan x tentu hala..mmg sedikit  tensi dan sengaja memberi tekanan kerana ia berkait rapat dengan masa depan..huhu..hmmm..sret to de point, korang pernah x alami kulit wajah yg bermasalah ,kusam,jerwat dan parut yg buruk?rasa x selesa...pada yg mngalaminye mesti rase susah hati kan..kan..kan...

wajah ku bermaslah start belajar di universitas dulu..:( mungkin dissbkan perubahan cuaca,makanan dan hormon dalam badan yg menyebabkan berlakunya masalah ni..mula2 okay lame2 makin teruk hingalah sapai sekarang,makin huduh muka den....werkk..

dah macam2 produk aku guna dari murah sapai ler ke mahal...facial xtah  ape jadah lagi,penat dan rase buang duit jer..dan yg paling sedih,selalu kena tegur dek mr.tunang..surely dia faham cuma yela kan,sape xmo gf/tunang/bini cantik, kemas...huhu..dan yg penting skali keyakinan diri berkurnagan disamping rasa x selesa..

hmmm walau  hampir putus asa( rasa nak biar je muka ni camni) tetiba ada sorang kawan suggestkan pakai produk yg agak murah dan berkesan.itu katanya..xtaula sesuai ke idak dengan kulit wajahku..demi menyahut cabaran dan sayangi diri sendiri saya terus ke kedai untuk membeli;


walau ketika ini s sedang pokai:(
 produk ini dikatakan sangat berkesan dalam merawat masalh kulit kusam,kulit berminyak,mencerahkan kulit,menegangkan dan dapat menghilangkan parut2 lama..samada terbukti atau tidak keberkesanannya ,kita tunggu lagi 2 minggu..dan aku smpat berjoli membeli set percubaan dengan harga rm53 (aku rsa murahla) dekat kedai berhampiran rumah aku..dan semasa aku sebo dok taip menda alah ni,aku sempat menempek krim malam kat muka aku yg macam bulan ni..huhu..



kawan2..doakan saya berjaya k...huhu..oow satu lagi tipa yg  saya dapat td..sila amalkan facial muke anda menggunakan buah tomato,madu dan gula setiap 2 kali seminggu..cubalah..

1 comment:

mohd azam said...

ciyuk²....boleh nyer...mesti jadi kiut-miut...hehehehehe....berusaha, kalau tak jadi cubalah cara tradisional pulak...letak lumpur je...atau letak kulit kayu manis dgn madu

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages