Thursday, June 2, 2011

cita-cita

ingat x korang masa kecik2 dulu cikgu,makayah,paksedara,maksedare,kawan2 sure tanye dah besar nt ko nak jadi ape??muwehehe...jawapan mesti x lari nak jadi Polis,cikgu,doctor,peguam..halah tu sume jawapan biasa & standard..haha..jawapan nak selamat je kan..

aku dulu pun pernah bercita-cita nak jadi doctor,sempatla aku berjnji ngan abg aku,cakp nak jadi doctor,tp alih2 kerjaya aku sekarang xde kena mengena langung.usahkan doctor,jadi misi pun x lepas..kakakaka..(misi?misi= nurse haha)

act,disebabkan aku dari kecik suke berangan( dulu teacer skola aku penah cakap aku koya sbb berangan dalam kelas) haha..adelah beberapa cita2 aku yg aku angankan..walau x kesampaian aku still simpan dalam hati nih &  kalo berpeluang aku nak jerr try,,hehe...(padahal mmg x layak lagsg)

nak tau x pedia??

1st sekali aku nak jadi Pramugari..hahaha..kan dah cakap sure x lyak punye..hehe.aku de denga yg dey all cakp jdi stewades ni x elokla apela,paki sexy la ..yup mmg betul ade sesetgh mcam tu tp x sume kan.yang penting hati..tol dok..??aku suka jadi sbb dirg sntiasa cntik dan bergayalah aku rasa..pakai sekirt,mekap cantik2..fuhh..dan yg best nye...dapat travel secara percuma..hihi..

peringatan: ni bukan pengaruh awan dania hokey..mmg kecik2 dulu tringin nak jadi.haha

cita-cita  kedua, eh byk plak eh cita2nya..haha..ok ade dua je jgn risau,hihi..aku nak jadi pembaca berita..kah2x..yg ni lagi xleh bla kan...tp seyes dowh..org baca berita ni kan cantik,kemas,nampak cam yakin jer...aku suke..pastu kua tb..hui yoo..syokk weh...glamer emak aku..haha..sbb cita2 nilah x pasal2 aku cakap sorg2 depan cemin sambil pegang sikat jadi mikropon aku..hehe..

tp aku xde idola pun dalam bidang nih dan aku x ingt sorang pun nama pembaca berita kat malaysia nih...aku idolakan diri aku sendiri je.haha..tu sebab x bejaya...



sekian lawak hari ini..kita enjoy!!!..



MAS

AIR ASIA
kalo aku pakai camnih,mau terbeliak bijik mata emak aku..huaahaha..seb bek x jadikan..hehe





2 comments:

Unknown said...

dida nak jadi stewardess??.....xmungkin....hehehe, xde tokoh langsung....ada tokoh pengurup wang berjaya je...hehehe

adid@ said...

hahaha...hala abg azam nih..cita2 masa kecik jer..hehehe..berjaya ke ape..sapai skrg miskin jugak..haha

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger