Tuesday, June 7, 2011

goodbye myfrends.opismate.blogmate.hihi..


haaa..seperti yg diinformkan sbl ni,tis thusday my lastday to be here as a standard chartered staff- wink-
memang bayk kenangan yg indah kat sini.dikelilingi kawan2 yg baik,bertolak ansur,sume happening lah.boss & team manger pon sapotiv dan spoting belaka..nice.hehe..kalo nak tulis sume mmg x tertulis,so ku hidangkan beberapa keping pic teman2 yang mnjadi jiran2 ku selama 6 bulan terakhir kat sini.



 memperkenalkan-jiran sebelah rumah merangkap blogmate yg selalu tanye psl blog kat aku-dan aku always buat2 pandai,walau jwpan aku salah sesalah salahnya..haha..abang azam.time kasih cz stiap entry dida abg tlg komen..muehehe..


 yang ni pulak jiran sebelah kepada sebelah jiran-aiman x kesah.
selalu gak bertekak dgn dia ni. xpenah kalah kot aku..haha..



 ini pulak abglong@nazrul- evrtime nak book tiket wayang comfom cari dia,pasni kena bbm jela kalo nak order pape..thanks bro.jasamu dikenang.peace.



 cik dayu anak cik tahar-yg ni x payah cite byk sbb dia pun lastday same cam aku gak..nak rindu pun x guna sbb nt ari2 pun jmpe..good luck frend kat tempat baru nt.;)


 minah yg x reti dok diam nih namenye kekra-sush gla nak amek pic dia ni.tudung x lawala,muke x redyla.apela.blablabla..last2 aku snap gak..haa dapatla jugak walau gelap ckit..hihi


 kaktini-akan ku rindu kerana karipapmu yg sedap..betol,kalo xde akak ni ,x kenal aku dengan karipap yg sedap tu..ari2 dia bwk,sure aku paw.dia x pelawaa,aku mintak je..haha..will miss u kak.


 ni org koi ni tetibe malu pulak.mahei betol muke dia sapai ditutp time aku nak snap..ish.geram tol ngan abg poji nih..ikan patin masak asam satu!!kalo nak tau diala pengerusi persatuan janda2 baik kat janda baik nun,,hehe..gurau je bang jgn marah..


cube teka siapa?


cakk!!haa..ni la mr.kimikimikimi.opismate yg pendiam tp kalo push ch..ha..firm.sume byr le le tu gak..kimi ni jugaklah yg mekap aku time bertunang tu...sape2 berminat can contact me for tempahan..:)


ade bebrapa lagi yg aku x upload.x sempat amek pic diorang.xpe tggu esok/lusa..nt aku update entry lain
plak.see u guys..

4 comments:

Unknown said...

ayooo.....sedih aaa cam ni...mesti rindu kat dida

Salam said...

gambar budak2 FE xnak kasi masuk ker? hehe

adid@ said...

wah en salam rupenye..kejap lagi baru amek pic..hehe

eira said...

pic i gelap la makda..huhu

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger