Sunday, December 4, 2011

wishlist saya untuk 2012..muehehe..

Tinggal lagi 27 hari lagi kita nak melangkah ke tahun baru kan..(tahun omputih la)..sekejap je masa berlalu...langsung x tengok belakang dah..lagi xterasa bila setiap jam dan saat  kite dipenuhi dengan pelbagai aktiviti/kerja....boring...eh x baik,kerja tu rezeki kan..ahaaa..

oraithhh ...tiap2 tahun kita ada azam dan ada je benda kita nak miliki dalam hidup kita kan..kalau ditanya berjaya  tak penuhi impian/azam untuk tahun ni?? Jawapannya: 1 per 3 daripada impian tu of cos x dapat dipenuhi..hahahah..lagipun tamak,byk sgt..tu sebab xdapat.

hehehe..

so mana2 yang x dapat tu,kena carry forward ke tahun hadapan lah..boleh kan kan kan..okey..xnak cite pasal yang dah lepas,now nak list kan beberapa perkara/benda yang menjadi impian saya untuk tahun 2012.hihi..jeng jeng..jeng..


benda 1st yg i nak:


1.Samsung galaxy s II.

hoye2x..teringin seyh..dari start kenal hp ni,terus jatuh cinta..dalam banyak2 tepon,i think this is the best hp yg saya penah lihat..okey x perlu cerita ape ke 'best' an nye..cukuplah sy nak bgtahu,handphone ini pasti akan saya miliki selepas ini..yang ni saya pasti...mwahahahaha..


2.Ipad2.

hahaha..memang ketinggalan zaman..tapi yg pasti sy nak jugak satu hari nanti..x kirela time tu dah kua ipad 3/4...i dont care..saya suka sebab dia cantik dan muat untuk diisi di dalam handbag saya..kekekeke..dah berangan lama da ni..tapi x dapat2 sebab,ada benda yang lebih penting nak buat dengan duit saya yg banyak tu......hohohoho..(banyakla sgt..kalo banyak da bole beli dah..hehe..)


3. Kuruskan badan/badan yang sihat/wajah yang cantek dan ceria

Cukup poyo dan cukuplah gila  nak penuhi impian kat atas ni..lebih2 lagi perubahan usia yang x hengat menginjak 1 kali setiap tawun..hahaha..rileks..mlm masih muda..hehehe..tapi insyaallah,mudahan dapat dipenuhi....(pejam mata,sambil berdoa dalam hati).


4.Beli rumah sendiri.

Okey,yang ni seyes sikitlah..memang indah hidup ini bila ada harta benda sendiri..especially rumah la,sebab bole deco2..boleh kemas2 ikut suka hati..boleh cat ikut kaler kegemaran..pastu boleh sepah2 or x sapu sampai berminggu-minggu kalo malas..ada sape nak marah??kalu berani mehlaa..hahaha..sonok kan ada parking kereta berbumbung..hihi..kesiannnn..

5.Kereta baru?

Owh yang ni katakan tidak untuk tahun baru 2012..cukuplah sequeden ku itu...lagipun di sebabkan asek cakap nak tukarlah aku exsiden baru2 ni..nah hamek ko,..dah 2 minggu lebih kat bengkel .tersadai..hukhukhuk..nanti saya bukak entry untuk insiden tu yep..



Tengkuk dan belakang dah sakit menaip atas sofar so good ni...dada pun da sakit cz cuaca makin sejuk atas bukit nih. tapi  nak g mandi jugak jap lagi....lepas tu mkn jap..semayang jap..pastu tidoooo...esok kejaaa..

Anyway big thanks untuk WIFI free  jiran sebelah rumah abglongku ini..nanti saya datang bawak ipada2 then tumpang wifi abg yerh..hahaha....byee..











No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger