Thursday, July 19, 2012

Ramadhan 2012.



Hello...sedar x sedar,lagi 2 hari Ramadhan bakal menjelma..hmm..x sangka kan  sekejap je masa berlalu..rupa-rupanye ini ramadhan yg ke 27 dah untuk aku..hek hek...

Tapi ramadhan kali ni lebih bermakna coz dah sambut berdua..harap2 x la macam last year..makan sensorang, berbuka tengok tv, tengok dinding, siap dalam kereta pun ada..pernah sekalitu aku nangis sapai teresak-esak sbb sedih sangat makan sorang2 (macam xde kelurga pulak overnye) hehe..time tu kakak/abang aku balik kampung,yg lain pulak aku malas nak ganggu...rela beratur Mc D,pastu bawak balik rumah..makan dalam bilik pulak ..kelakar pun ada..hihihi.

nasiblamakakupujuk,orangmerantaumemangmacamtu.legasikit.:)


No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages