Saturday, November 17, 2012

Nightmareeee

Lately selalu mimpi menda ngarut-ngarut la...
Kadang2 terjaga tengah malam, siap mengeletar seluruh badan.
Mengigil cari selimut, tutup muka dengan bantal...

Time aku takut sangat tu, kaki siap naik atas badan laki aku..
Supaya aku rasa ada orang sebelah aku..
Harus ke kaki?ishh x sempat nak fikir dah...

Haishh, bila dah selalu sangat, badan jadi letih la..
Still ingat, lastime 3 kali aku terjaga tepat jam 6 pagi..
Jarum pendek dekat no 6, jarum panjang kat no. 12.TEPAT.

Memang xde hairannye dan elok la orang kata, senang bangun subuh.Kann..
Tp musykilnye, kenapa harus pukul 6 tepat dan berturut-turut?
Bila fikir2 balik jadi takut pulak...

2 Hari lepas , kebetulan sorang abng ni, ex office mate kat SCB dulu call,
Wish congrats coz baru tau aku pregnant..
Adalah sedikit sebanyak dia ajar amalan dia semasa isteri dia mengandung dulu.

Salah satu nya ; perbanyakkan membaca surat al-mulk- jauhi gangguan syaitan/jin.
Memang aku tgh cuba cari masa dan cari surah tu untuk baca.
Abang tu kata, time macam2 ni memang mudah kena gangguan..

Selalunya Surah biasa aku dengar jer aku amalkan ( Surah Yusuff Maryam sume tu kan).

Insyaallah dengan izinNya nanti..

Tapikan tapikan...kalau laki aku pun alami mimpi yang ngarut2 jugak camne??
Malam tadi baru dia tanya aku,tp aku buat x dengar jer,lagipun dah pukul 2pagi kot..
Gila nak bincang tengah2 malam..aku dah la pengecut.

Acapkali gak kami mengaji kat umah tu..TAPI?????

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger