Sunday, February 13, 2011

aku perlu...




wahaha..satu ptg yg damai..hehe..cube mengekser'saiz'kan diri..hihi..
dah gemok dah aku ni..walau berat timbang2 tang tu jgak..tp secara fizikalnye nye hamba da debab...even msh x keterlaluan tp agak ktra dah..org lain 6 pax..aku 6 lipatan perut..;P..tp org kate gemok+bulat itu sexy??adakah benar??aku mmg x pecaye...at all..haha..





haha..sgt bruk..jerawat,tembam..dan kulit semakin kusam..ckit lagi nk mcm godzilaaaa..penampilan mmg penting..dan aku tiap2 tahun berazam nak slim+kulit licin..tp xpenah bejaya lgi..makin jaga...makin beria pulak mslah datg bertimpa..adoiii.....






runsing!!

tp demi menjaga kesihatan diri,aku memujuk diri sndri dgn satu2nya cara yg aku penah praktikan dulu hingga kini..x bgs untuk org lain,tp its okay for me..:)bertman opis mate yg baik hati( sbnrnya mmg dia pun suke-hehe) aku pun ..



merewardkan diri...lagi!!!hehe..x boleh thanla..bau meatball nih..jujurnya ia bgitu mghantui driku..dimana saja aku berada..ahaks...ni lengkap pakej untuk diner..okay ape xpayah makn nasik..xde karbohidrat tp ces melambak..hmm dah selamat msuk dlm prut..dok diam2 suda..alhamdulliah....so oleh yg demkian.. sgala usaha diats hanyalah mengisi masa lapang saje..xde kena mgna dgn azam thun baru 2011..hehe..choww!





No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages