Thursday, February 10, 2011

cite bodoh..




alkisah pagi2 lagi aku da pgi bekfast.pagi ke kalo kol 10.30..:p...tgh syok2 makan.datg le 'sekawan' coleg aku kat opis ni..fine la pantry ni sume org yg punye..so wa xde hal..mane2 duduk pon boleh..lantak korangla..tapi,TAPI! adela srg ni..tetibe dtg dok sebelah aku then bukak isu yg mmg aku x suke..MeLUCAH...ok fine ,x hbs2..then dtg lagi konco2 setia lalu duduk mengjak melucah bersama..WTF!!.haa kan aku trt melucah disini..hangin aku..dan yg aku bengang akulah selalu jadi bhan..aku taula kelebihan yg aku ade..xpaya susa2 nak bagi markah..lagipun bukan dapat kat korang jugak pon..ah..lagi satu doreg yg bercakap ni bukannye lelaki yg dah 'merasa' pun..sume bujang lagi..jahanam..cukup meluat la aku.hishh..gerammmmm..bodo..dsbbkan aku ni rilek & kewl ..aku senyum jela..kot ye kang kate ku x open minded plak..tp sapai thp da melampau..aku senyap,buat2 dorg mcam monyet sedang bercakap..Setepek!!padan muka...then yg best aku x pndag pun muke dorg tp kat mate aku imaging muke dirg mcam di atas..sesuwai!

1 comment:

littlehumblelynn said...

mereka2 yg sengal jangan layan ok!!

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages