Saturday, February 19, 2011

kota keriangan..

Sangat seronok apabila dapat keluar berjalan jalan serta menghirup udara yg segar,lebih2 setelah penat berbulan bulan bekerja..saya sgt sukakan tempat2 sejuk dan tmpat yg cantik pemndangannye,seperti  pulau2 or tempat pernginan seperti cameron hglnd dan yg penting  palng mudah nk pegi ke destinasi tersebut..tmpat yg mnjdi pilihan kali ini x laen x bukan ialah GENTING HIGHLAND <3..




kali ni da masuk keberpa kali dah aku berkunjung ke sini,nak kate peveret tu x jugak,tp mmg da xde tmpt dah yg nak dituju sekitar kl nih..so aku  memlih genting sbgi tmpat  mencuci mata...x byh yg dapat dikogsikan bersama,cumabeberpa keping gambar yg sempat di snap,memndangkan org asek pndag..malu,malu dan ngilu debuatnye..:)







beberapa pic tersebut  telah di snap oleh peneman setia saya,(kang x masuk nama kang kecik hati lak.)..hehe..iaitu:




as usual sy mmg xsuke nak describe lelebih pasal cinta,hub or scandal dalam veloq saya nih..biarlah rahsia.cukup sy yg tahu siapa dia..huhi..pic tebajek machoini  diambil oleh sy setelah dipaksa..kononnye hero remaja la tu..remaja da senja..hampeh..harp si dia terlupa nk baca entry ni.kalo x mati!!



dpat beg free!!tp nt decribe..sbb tonite soo penat..skit belakng perlu mnum susu dulu..chiow>


 to be continue..exausted.

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages