Thursday, March 17, 2011

aku memang x boleh

aku memang x boleh blah dgn org yg x menghormati aku.
aku memang x boleh blah dengan org yg x penah nak faham isi hati aku.
aku memang x boleh terima bila dgn org yg hanya tahu menerima tp tidak penah tahu memberi apatah lagi menghargai.
aku memang x boleh hdapi hidup ini dengan org yg x boleh hepykan aku.
aku memang xboleh blah dengan org yg sentiasa anggap dirinya betul.
aku memang x boleh blah dengan org yg persetankan hidup aku wlaupun madu  yg aku beri tp racun yg menjadi balsan.
aku memang x boleh blah dengan orang yg hanya mementingkan perasaan sendri tanpa memrkan perasaan orang lain.
aku memang x boleh blah dengan orang yg sentisa anggap dirinya baik dan sempurna.
aku memang x boleh balh dengan orang yg seringkali kali fikirkan hanya dia yg menghadapi kesusahn di dunia ni.
aku memang x boleh blah dengan org yg x bersedia tp hanya pandai mengukir kata2 dan memberi harapan palsu!
aku memang x boleh blah dengan org yg suka mengawal keadaan.
aku memang x boleh blah dengan org yg hanya pentingkan duniawi semata2.
aku memang x boleh blah dengan org yg hanya tahu pakai  lepastu buang..damn.
aku memang x boleh blah dengan org yg memungkiri janji..
dan aku paling benci org yang mengkhianati aku.

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger