Wednesday, March 2, 2011

byk sgt syarat & bunyik.

tajuk entri harini mmg melalut..selalut otak & fikiran aku..cikgu!! saya nak tanye, sape kat dunia ni yg suka dperkotak katikkan??(uwaah  strett jer,xde bunga2 dulu pon..LOL..)..okeh sambung>>diberi harpan keudian diberi beribu alsan..1 or 2 alsan boleh lakan  tp lame2 boleh jadi bowrink,NO,bowrink bkn jwpn yg aku nak letak kat sini tp mmg aku tak tau nk letak pekataan ape yg sesuai..pandai2 la fkir sndri..

they dont like me!.hmm this is very bad,pencapain paling truk dalam hidup aku..aku xpenh buat slah pada orang dan aku x penah ambil hak orang..tp mengapa Allah hukum aku begini?skit tekak aku hari2 menahan keskitan..sakit?x aku x skit tekak spt batuk tonsil or sbginya..tp menhan sebak  didada..sumtime rasa nak pecah..mngenang nasib malang..malang..malang..

he not for me??maybe,org kate jodoh pertemuan di tangan tuhan..mati pun macam tu kan..lagi byk di duga,lg byk Allah sayangkan kita..tapi aku heran,sapai bila??sapai bila aku harus memhami dan mengerti situasi dan keadaan orang lain sedangkan org x respect langsug persaan aku dan x penah cuba nk hapykan aku..itukah yg dikatakan sayang??persoalannya siapakah org2 itu???

mak & famly: betol kate org hanya mak dan adik berdaik kita je yg faham diri kita yang sebenarnya..org lain?nonsnse..masa nak pakai cari,masa xnak sepah buangkan merata2x..hmm sedih kisah aku kali ni..sedih sorang2x...kdang2 sapai mengeluh silap lagikah pilihan aku kali ni??atau tuhan sengaja beri aku susah kaw2x punya sebelum aku menikmati kesenangan dan kebhagian yg superb..yey!!(yg ni konn dah dpt kbhgianlah)

hadoyai....ini bukan kisah cinta,tp luahan hati..kebengangan dan kebengapan aku..bagaimana harus ku lakukan supaya aku blh mnkmati lifetime aku dgn senang hati??KEREDHAAN.ya jwpn dah ada..tp nk merealisasikanya..bolehkan??conclusi-they dont like me at all,i must confess.~hate tis!~

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger