Monday, June 6, 2011

emak oh emak!

orang kata aku gemok & huduh ,mak aku pulak yng terasa dan kecil hati...
betol lah orang cakap,makayah nih pelindung kita yang terbaik.aku sedih tgk mak aku,aku terharu sebab sifat keibuan yg d tunjukkan.terlalu mengambil berat pasal aku..aku jer keteghag..degil..x reti2 dipiat telinga.

hurm..kepada yg mengata,thanks to u..very2 nice person..pandai menghormati org lain..aku chill aje..
buat pengetahuan kamu,kamu dan kamu..aku x ambil kisah..silalah mengta..jgn suatu hari nanti menyesal,dan baru sedar org yg mngta pada kamu tu hanya dengki dengan yg kamu ade..tats all..renung2kanlah..pilih kain nak pakai sendri..bukan nak tunjuk kat orang lain..

**kadangkala kita sebok mengagungkan org lain tanpa kita sedari yg kat depan mata tu adalah yg terbaik..(peringatan untuk diri sendri).

1 comment:

azam said...

yeke gemok.....ok je lah....
nice and good looking :)
untung agos jugak

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages