Tuesday, June 7, 2011

soping & kawin :)

arini gua nak cite banyak..hehe..sape jemu xyah bace.

okay aku nak start dengan activiti aku masa aku balik kg lastweek.
pic bawah masa kenduri kawin myfrend (senior) masa sekolah Maran dulu.
nama dia mohd azran ( wife  x sure-hihi-x sempat berkenalan pun).
act aku x pernah hadirkan diri dalam mane2 majlis kawin kwn2 aku..ni 1st time.kire bertuahla azran nih..hehe.
lagipun x sampai hati aku,sbb dia hantar kad jemputan sapai 2 keping..tu yg aku gagahkan jugak pegi kenduri dia nih.


haa tomelkan wife dia-comel ala2 muke akula..hahaha..



aku datang x bawak hadiah pun..always lupe,yg aku ingat bwk perot kosong & special nye aku cebek skali minah nih..ank tok ketua aku sbg teman..hihi


 aku yg bulat :p

 bwk beg mcam bawak batu bata..kihik.


ha ni satu lagi pic penantin..muke penat dah skit..dtg jauh ni dri kelantan.



next story..:)


pic kasut di atas adalah hadiah dri aku untuk diri aku sendri..muehehe.. lame x soping,kasut dah buruk&dan kebetulan ade rezeki skit..


 ni pulak beg tangan,yg lama dah mengelupas so aku tukar dengan yg ni lah..1st beg dalam 2011..sedihkan.xpelah ade rezeki nt aku nak beli byk2 beg yg lagi berjenama.beg ni biasa-biasa saja.tp kalo berkenan boleh dapatkan di CHARLES & KEITH.:)












1 comment:

Unknown said...

bulat ke??...ok jelah.....cepat² kawin ye

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger