Sunday, August 21, 2011

3 things yang tak seharusnya berlaku dalam hidup saya.

Wahhhh tajuk macam gempak,macam meraih simpati pun ada,macam merungut pun ada.haish..no la,its only sukasuka di samping mengisi masa terluang nih..yeahh..sape nak baca-baca,kalo xmo sudehhh..okay,

Perkara pertama diminda ku ini adalah;

PC-bukan pencil case yer,tetapi private computer/laptop/notebook etc lah.
Since dapat melanjutkan pelajaran ke UNiversiti,kemudahan utama yg diperlukan oleh student ,i thought laptop la kan..  walau pun aku belajar x secerdik mana,(dri sekolah lagi asyik average je haha),memasing da sebok nak cari laptop ats aalsan senang nak buat assigmnt-padahal siap last minit gakkk:p..1stly,aku tanya pendapat org sekeliling,which 1 yg better,samada beli LAPTOP or PC.ramai yg setuju aku pakai PC je cz assgmnt aku hanya banyk menulis ,so xperlu yg advance sgt.

X banyak cerita. i folow jer,lgpun aku guna duit PTPTpu jer..haha.so duit xde masalah.dah beli siap,time tu hage +- rm1400,beli kat KL,lol.pandai.masa ni x terpikir pun camne nak bawak balik ke Kedah nan indah tu.hrmmmm..nak pk kos lagi,keselamatan PC tu nt,xkan nak pos nek bas..owhh ..ambek or anta xyah la kot..gila nak naik utara sbb nak anta PC..mmg x rrrrrr..runsing seketika..last2 PC tu terperap je kat KL tu..so aku guna/pinjam jela laptop kengkawan buat sementara waktu untuk siapkan kerja....

Tp lame2 x syokla kan..asek pinjam je..,masuk sem 2,aku ngadu kat mak,(buah hati  nih-cukup memahami) pasal ni..dek sbb dia kesiankan aku..dia belikan jugakk 1 laptop baru..yippiiiii....gembira sangat walau dalam hati x sampai hati nk sshkan dia..habis rm 1800 time tu..hahahhaha..cube kire 1.8+ 1.4 jadi berapa...haiyoooo.rugi je kan..mmg beli PC guna ptptn tp laptop? makkk jugakk kan..so nex time aku xnak lagi nak buat keputusan camni.harus lebih smart dalam berbelanja melibatkan wang yg besar..sekarang ni,laptop tu dah arwah k.hahah...anyway terima kasih atas jasamu wahai laptop..mmmahhhh...

ok entry ni agak borink dan panjang tp aku nak tulis jugak..x kire.
tp untuk elak keboringan aku akan tulis kat nex entry.benti solat jap..bai.




No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger