Sunday, August 21, 2011

oh my HERO!

hohoho..today memang best,banyak masa terluang di rumah..owh best nye bantal ini...**

lepas window shoping yg pening dan menyesakkan td ,akhirnya aku amek keputusan untuk balik dan minum air dulu...erk???main2 je hokeh..mmg ramai sangat kat lua sana.memasing nak  buat persiapan raya last minit.nak rebut2 pilih baju raya aku x kisah lagi,tp masuk bab nak  bayar,nak beratur sejauh 1 kilometer untuk sapai ke cashier.owh tidak!itu bukan DIDA.

Bila cerita bab beratur ni, teringat pulak semalam, lepas akak ku cal mintak belikan madu dan cup case untuk buat kuih favorite kami. aku pun cepat cepat kua dari opis nak cri kedai yang ade jual barang tu semua.disebabkan aku ni memang lampi tahap cipanzi(lebih2 lgi bab masak2 ni) sejam jugak r aku fikir mana nak cari kedai tu.tup2 kat area rumah ni  je pon. yg bestnye sebelom tu,aku sibuk nak cari kedai jual kuih raya shja ,sbb aku yakin benda alah tu  x  di  jual kat tempat lain.padahal bersepahlaaaaa,silap2 kat 7E pun ade..hikhik..dida-sila berubah.

HERO,haaaaa ni nama pasaraya die.ni die dah sapai dahh...hehe..lepas  begaduh-gaduh rebut paking (rebut lagi),dapat gak aku letakkan SEQUEDEN ku yg tomeltomel tu kat tempat yg strategik.then dah selamat semua,aku masuk kedai,naik tingkat atas dan cari MADU dan CUPCASE tu..pusing 2 round sesambil mata meliar memandang barang barang lain -nafsu-atlast aku dapat dua benda ni.so selesai part mencari kat sini.

okey ni scene nak bayar pulak.....at 1st aku tgk line yg pertama,close,then aku pegi yg kedua,owhhhh makcik beli barangan untuk 4 bulan,, xboley lama sangat aku tunggu nanti..isk2x..so then aku try yg ketiga..halahhhh akak ni plak tetibe potong line..xpelah kak,silalah..xkan nak gaduh kan...selepas mengalah aku trus ke line ke 4.hah,cukup strategik bagi aku..okey beratur sekarang,dgn saba k...

sesambil berangan TETIBE aku dengar suara..DIK!DIK!..DIKKKKK....aku buat  bodo sebab name aku dida,so meybe dia panggil org lain...kah3..sengal...pastu lagi sekali DIK!!oiiiii cek KAK oiii,( dengar suara yg ckit meneran hahahha...(suara lelaki k)..aku toleh ke belakang..dia buat muka marah dengan 2 troli kat depan dia...arghhhh,,alamakkk...cekak pinggang sudah...


bang,sory bang...sy mmg x perasan td..sy tgk ade ruang,so saya beraturla kat sini..huhu..dienye muke dah tensi,aku dah cuak dah..tkut abg ni mengamuk je di bulan puasa ni..seingat aku dia ade sound aku sumting tp aku x dengar,sbb aku cepat cepat blah dri line tu...ye abg,saya mintak maaf...ok.die senyap bila aku dah beria say sorry..die pun senyap.ok selamat..

pastu yang best nye,dah aku belah je,ade pulak sorang kakak bwk lgi due troli potong que die..dah,,,habisss...PERGADUHAN berlaku.akak tu plak ala2 lu langsi lu mati.....aku,bayar cepat2 terus blah.. xtau pe jadi lps tu.mungkin pergaduhan masih berlarutan hingga saat ini..wallahulam..

***.xpe sat g aku tgk..sbb mmg nak pegi HERO lagi ni... :)




No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger