Friday, November 9, 2012

Konklusinya aku jadi malas nak datang kerja..

Nowadays, x kira isnin or jumaat same je feel dia nak p kerja..

Aku nak membebel..

Since aku dah sampai 10.15pm semalam..berhujan, bergoyang2 otak aku duduk dalam train..kena berdiri lagi even perut sedang membuncit...hati aku makin sakit bila tengok manusia yang kejam pura2 tidur x sedar diri dalam train tu..

Kalaulah aku tau begini jadinya, x ingin aku nak baik hati sangat offer tempat duduk pada ibu2 pregnant dulu.Buruk sangat perangai camni

memang mood gua makin swingg

Sabtu ahad ni ni nak cuti puas2, tp semalam  laki aku cakap nak balik ade kenduri kat kampung..
So kenalah ikut......kalau x dia nak balik naik motor jer..(ugut aku la tu-mentangla aku x suka dia naik motor)

Dan namanye balik umah mentua...x dpat la aku nak membutaaaaa sapai pukul 10/11 ke 12 tengahari..
Memanglah mereka x kisah ke apa, tp x sama macam aku balik umah mak mentua laki aku...

Kat situ..aku xnak bangun2 pun xpe..huahuahuahuahuahua..Oh Omak den!!

Huh...Wekend ke x wekend ke dah samelah..no waktu rehat...

Pagi ni mate aku sangat rabak..lastnight tido pukul 11.00..sempat mandi jerr..pukul 6 dah bangun balik..
N saat ini aku dah kat opis ngadap PC bercakap sorang menggunakan jari..

Hari-hari marah...hari -hari memekak x sudah...SABAR.. balik ni kena dengar radio IKIM supaya aku lebih berhemah dan kuat semangat...

 Bak kate juruhebah  IKIMfm  pagi tadi...(juruhebah?) permata kalau x di gilap xkan berkilat...eh ade kena mengena ke dengan masalah-masalah aku ni??muahahahahahah..

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger