Friday, November 2, 2012

Ma frend wedding

1st time kot aku bukak cerita frend wedding ni.

kawan ni aku x la kenal lama sangat..
about 2/3 years camtu.
Mula-mula x leh ngam..sebab same 2 laser..hehe
Yela api dengan api mane boleh sama.
Tp lame2 cam OK jerk....

 Tp aku xnak cerita lah pasal tu sume.
Tp nak share pendapat aku tentang dia.
Hehe..
Ni kira bed time storyla..sebelum aku balik nak pegi wash rambut aku..

Nasib dia ni xdela teruk sangat aku rase.
Kerja bagus,rupa paras yang baik.Attitude pun baik ( mulut jahat x dikira attiude ok :)

Tp always bersedih..Hal Cinta.
Aku xdela rapat sangat dengan dia ni, hingga benda sekecil zarah pun aku tau sal dia.
Tp OKla, coz ape2 hal..dia contact aku nak luah rase..& bila aku complaint pape di dengar la jugak kadang2 ( kdg2 ni sebab kami jarang jumpa) .

Benda yang paling same aku dan dia ni..
Kami ni sering berkongsi rasa,berkorban jiwa dan raga demi orang yang di kasihi. phuiii..ayat..

 Macam macam dugaan datang..
Sampai fedup pun ada,menangis xusah cakaplah..
Ade je benda nak dijaidkan cerita.

Agaknya kami ni,tiada 'tuah' dalam bercinta.
Selalu aja disakiti..aku rasa.

Sebagai kawan, aku x pernah suggest or paksa2 dia suruh buat ape2 keputusan.
Just sekali jer,aku nasihat..if tiada persefahaman,if terlalu banyak sayang dia pada kekasih dia better fikir masak2...

Sebab terlalu sayang ni menyebabkan kita memendam rasa, & kena mengalah sentiasa...
Tapi hati orang mana boleh paksa..So biarlah masing2 mengikut rasa.


Today November 2,2012.
Dia dah selamat di ijabkabulkan dengan pilihan hati nya...yang tu la jugak..Jejaka impian..hehe..
Walau tadi kawan aku yang lagi sorang call,cakap dia tiba2 xnak kawin...Hopefully tu cuma mainan perasaan dia jerla... Gediks suruh orang pujuk sebelum jadi bini orang kan...

Mudahan Majis berjalan lancar dan berbahagia selalu..

Selamat menjalankan tanggungjawab sebagai isteri yang solehah..Amin.....   :) :)


Owh ok,aku x p pun majlis nikah dia nih..sebab kena kerja....
Tp majlis reception comfem datang!! YEY..









No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger