Friday, November 2, 2012

Hujan hoo Hujan

Dari kecik lagi aku suke berangan angan, nak ke oversea,
Reason dia x lain x bukan, NAK MAIN SALJI.
Jakun sangat aku rasa bila tengok dalam TV..nak2 time krismas tu..
eh boleh plak rasa nak dapat hadiah dari Santa Clause tu..( impian budak2)hahahaha

kesian, cucu wan Selamah ni....besar benar impian nye....tp OK la kan...cita-cita perlu ada kan.

Orang lain bila dah bukak entri camni selalunya mesti kate " Finally ,aku dapat jugak jejak kaki ke oversea ,dapat main salji !!!" Oh tp tidak bagi ku..

Harini aku nak merapu pasal hujan.Yess hujan, bukan kumpulan hujan tapi sekarang asyik hujan hingga menyebabkan aku susah nak balik.Payung xde beb..Kalu ade pun asyik tertinggal @pun buat eksesori kereta tomel ku.


Mesti pernah dengar baru -baru ni, New York dilanda banjir besar..Ribut taufan ke apa, aku x sure la,sebab macam biasa paper pun aku baca muka depan jer..sebab tu  otak x berkembang.hehe.

Akhirnye dapat jugakla same ngan movie diorang selalu buat tu..dunia kiamat la, puting beliung la..dinosour la..Macam2 cerita...Bukan niat nak memboikot movie2 dey all nih..tapi terfikir x, yang sedasyat2 cerita yang diaorang buat tu x dapat lawan dengan kebesaran Allah.. Betapa hebatnya dugaan tu bila ia benar 2 terjadi..
Betul2 bergelap kan..Subhanallah,mintak dijauhkan dengan dugaan macam tu.

Lately banyak tempat banjir,especially area KL nih..pantang tempat bergaung sikit dah tenggelam...Sampaikan nak naik Train bawah tanah pun aku dah takut...haishhh...tengok air sungai pun dah naik paras bahaya aku rasa...Hmm doalah yang terbaik..Insya Allah..


No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger