Sunday, February 8, 2015

Anakku oh Qaireen.

Barangkali aku dah lupa macamana nak menulis.
kejap aku kejap saya..oh..mmg dah sengal atau ikut  mood.  lantaklah.
Janji lepas apa yg terbuku di hati ini sudah.


Penantian yg begitu lama aku rasa, last dulu tahun 2012 ..ok last entry maksud aku.
sebelum tu sebulan sekali aku uptdate.maklumlah sejak laptop lama rosak.
Asek tumpang PC office.lama2 rasa bersalah pula.Mmg x patut pun kan.

Paling baik aku stop blogging  & ambil keputusan untuk temporary bersara dari menulis apa yg kekadang aku sendiri tak faham.

hahahahhaha.



Kisah nak dicerita, sebenarnya ini, qaireen ..Anakku Qairren.
Anugerah yg di amanahkan Allah sejak satu tahun lapan bulan yang lepas.

Cantik, baik rupa paras cukup sifat.
Puji anak sendiri x salah aku rasa.. hehe


Its not easy to jaga, didik, nak corak peribadi yg mulia pada si anak.
Dengan kehidupan yang serba sederhana ni.
Dengan Ilmu  yang sederhana.

Insyaallah akan dilaksanakan sebaiknya untuk mendidik menjadi insan yang sempurna.

Hai anak dewi hati mama.

I love You.


Tu je..hehehe...






hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger