Sunday, August 21, 2011

3 things yang tak seharusnya berlaku dalam hidup saya. (part III)

okey saya nak sambung episod yg sebelom nih..mmg membosankan tp nak tulis jugak.
kali ni agak ringkas,sebab ia hanya berkaitan dengan warna jer..mueheheh.

KERETA;bukan kereta sorong  or keta kebal tp keta kesayangan aku iaitu MYyi@ sequeden@edward.

Pada yng x tau,inila satu-satunya harta yang aku ade dan sangat bernilai pada diriku.al-maklumlah beli dengan hasil titik peluh sendri..harihari kerja kerja kerja.at last daptla jugak aku beranakkan sebuah kereta.bangga bukan?hahaha.tetiba.

Satu benda je yang aku rase salah buat keputusan tentang ketaku ini,iaitu kaler dia lahhh..haishhh..bile tgk mmg cantik dan lawa.tp lama2 terasa makin sukar nak jaga keta berwarna PUTIH ni.hermmm,mmg agak lari dari warna kegemaran..selalunya kalo benda seperti HP,laptop aku akan pilih warna gelap/hitam supaya senang nak jaga..xtaula apesal,hati tergerak nk pilih warna putih plak kalini..

So memang perlu banyak bersabarlah..dok KL ni plak mmg udara,asap sume berkepul-kepol.seminggu sekali kenala bawak sequeden ni pegi mandi.kesian kat die,dahla hari2 komfom kena jemur,tak kira panas atau hujan.bersabarla yer syg nt mummy rajin2pegi polish k.apepun momy mmg sygkan u lahh..coz evrytime sedih,nangis,gembira ke ape sume duduk dalam dan luah kat sequeden ni..hehehe..


TAMAT

No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages