Sunday, August 21, 2011

pretend to be happy.

ouhw,,tajuk ni agak touching sikit.mungkin entry last untuk kali ni.pasni tah bile pulak ade mase nak merepek dan melalut kat sini.

Pernah x anda kehilangan orang yang anda sanga2t sayangi??kebahagian sementara.kegembiraan waktu bersama.bile dah xde sume tu.DERITA. keterlaluan.tp cukuplah ingin kukatakan disini.aku sangat rindu padanya.

Sukar untuk diluahkan perasaan hati ini dan x mudah nak susun kata2 bagi menyampaikan maksud sebenar agar tidak disalah erti.bukan bermaksud meraih simpati tp cuma luahan perasaan rindu dan kasih pada dia yg sudah tentu tiada pengganti.

Walau pun x terlau banyak kenangan antara aku dan dia,tp masih jelas kedengaran gelak ketawa,usikan,senda gurau dia yg mmg x henti2 mengusik aku dan yang lain.SENTUHAN dan PELUKAN.rindu.rindu.rindu.YE,AKU BANTAL PELOK DIA.walaUpun pernah berkecil hati dek hal2 yg kecil,tp x penah aku simpan dalam hati,dan berharap dia pun begitu.terlalu berharap supaya ia x menjadi satu dosa yg x sempat diampuni.

Menjalani hari2 ku,sunyi,sepi,kurangnya kasih sayang itu kadangkala membuatkan aku mengeluh sendiri.cemburu melihat dengan yg lain.

Perasaan ini mmg jarang menjengah ke fikiran ku,sngaja KUlupakan dengan niat x mahu hati dilukai.namun aku harus tabah dan menerima ketentuan Ilahi..

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org beriman.amin InsyaALLAH.

I LOVE YOU AND MISS YOU SO MUCH!

Salam.

1 comment:

azam said...

:) saya ada untuk anda, heheheh

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages