Thursday, November 17, 2011

111111-serabot dan makin kusut masai.

hadoi..mmg penat lately kejar masa, attending wedding kengkawan.Pertutusan Raja Sehari x putus2 kot dalam inbox ku,sapai yg x berapa kenal pon ada...ouwhh thanks for invitation anyway =)..

semalam 111111 (dah 5 hari yg lepas  kot) baru saje lepaking wef new husband &wife,iaitu siti hanaliza + Ku Rizal..x sempat kot nak attend majlis akad nikah,so decide untuk jumpe time mlm tu jela..huh..seronok dan hapy bila tgk ex-romate ku itu dah jadik wife orang  =) =)..alhamdullilah...maaf dipinta coz picture xde sebijik pun kat sini sebb kami sgt selekeh malam itu,shinggakan kemera pun termuntah dan snap pic kami..huhu..


kaitan 111111 dgn entry kali ini,xde kaitan pun dengan aku,just wondering,y people berkejar-kejar cari tarikh cantik2 yg pelik2..adakah mudah untuk diingati @ atau sekadar mau nampak WOW??hihi..ayat macam dengki kan..sebab aku x dapat  nikah time nih..hahaha..


lupekan perenggan yg berbaur jelousy diatas..hihi..CT jangan ambik hati tau ..Act..start dari pkul 12.00 am 111111 lagi sapaila 11.59 am 111111,aku cuba buat,cari,pikir sapai sakit perut nak save sumting untk tarikh nih...

dok belek hp,bukak diary lame..DIARY??haha..buku conteng2 ok-aku suka tulis benda yang aku x suka or marah..Tp still xde ape aku nak patrikan untuk tarikh cun nih..hmm..siannn..


Atlast,baru aku terpikir,yg aku nak jadikan hari ni Hari untuk kosongkan fikiran sedunia..oppss time tu pun dah pukul 12.30 tghri like tat..even aku start lambat,tp sepanjang saat tu aku x fikir papa,rilex dalam kepala,senyum da buat kerja tanpa perasaan..heh..leh caya ke x fikir pape?hihi..okeyh aku tipu.

conclusi- aku tetap berjaya jadikan 111111 tu sbg HARI X BERFIKIR SEDUNIA ttpi hanya selama 5 menet hihi..so 12.35 tghri tu aku dah fikir balik..sekian..haha.

                                   x menarik lah entry ni..buanglah.. bye


No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger