Friday, November 2, 2012

tido..zzzZZZzZZZ





Jumaat yang mengantuk!
erhmm...memang borinkla harini..
duduk menempel depan PC, doing same thing everyday..
lebih2 lagi end of month ni..REPORT tu REPORT ni..haish...memanjang tak henti tangan dan kepala menggoreng ape yg nak  ditulis.

Because of very bad jammedd @ jln Tun Razak..x memasal membuat ku aku terpaksa singgah memakan nasi lemak sebelum masuk Office..alang2 dah lambat..nanti dah tag in x boleh ngap sebarang makanan dah....

Seperti biasa, kami laki bini bertelagah nak pilih menu makanan..macam budak2 kan...kejap nak nasi lemak,kejap nak Mc D, kejap nak roti canai..atlast kami pilih jalan menghala ke office supaya x kena redah jam lagi..fullstop.diam. jangan nak ngomel2 sangat..nanti anak aku omeh ,laki aku salahkan aku pulak.. :P

Akhirnye setelah kenyang perut sentiasa...9.30am baru masuk ofiice, then baru sedar brape menet la sangat nak buat kerja..tup tup dah pukul 12..time lunch pulak kan...aduiii..x makan kang rasa kebulur..nak tunggu 4.45pm...Lambat nak mati....so mentedarah la lagi...nasi ayam pulakk...memang gomokk lahhh...

Apesal la RHB x tukar office hour hari jumaat ke 4.00 pm jekkk..kan da senang nak balik awal elak jam.. hehehe..

Act rase terpanggil untuk mengaruk ngaruk kat sini bukan ade idea sangat..tp memang x tahan mengantuk..siap dah tertidur kat meja ni.. memang dah confirm kena mengata dek oraang ..huhuhu..sorry guyss...mmg mengantuk sangat...& during ngandung ni, mata selalu ngantuk tahap gaban punye..kalau nak pejam time tu jugakkkk aku nak pejam...hadooooo...

Teringat pulak malam tadi x sempat jamah pape, sebab badan gigil2 lepas mandi..aku tido tanpa makan! balik asbend kejut suruh makan nasi-sian rupenye dia dah tolong tanakkann..huhuu..nasiblaa...memang aku x larat nak makan apatah lagi nak masakkan untuk dia...dia balik pukul brpae pun den x sodarrr..huahuahua..

Hmmm bercakap sorang2 ni agak mujarab untuk dijadikan ubat kurangkan mengantukk..
So now,time dah ok sikit ni,baik teruskan kerja..banyak lagi x siap ni...haruskan kerja hari esok..??

Oh Tidak...tidak mungkin berlaku!!!..hihihihihi.


Makcik2 jom kerja,sudah2 email sane sini mengata orang ..jadilah lone ranger macam saya..nak marah sedih ke hape...jadikan suami jer sebagai bahan...hahaha..adioss..



No comments:

hi!

welcome to ma veloq..tqvm..
dengar boleh,pecaya jangan!:p..

Pages

Powered By Blogger